UITNODIGING!!!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ditta Postma - WaarBenJij.nu UITNODIGING!!!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ditta Postma - WaarBenJij.nu

UITNODIGING!!!!!

Door: dittapostma

Blijf op de hoogte en volg Ditta

11 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

UITNODIGING:

Lieve Blog-volgers:
Het is niet te geloven maar volgende week vrijdagmiddag, 22 juni ben ik weer thuis, in Alkmaar.
Ik vind het leuk om dan meteen heel veel mensen te zien, te zoenen, te omhelzen, een borreltje mee te drinken, te lachen en nog veel meer!
En vooral met jullie, die me zo trouw gevolgd hebben. Het was heel leuk om regelmatige reacties op mijn blog te krijgen, heel stimulerend en motiverend!
Dus, iedereen die zin heeft om te komen is welkom vanaf 20 uur aan de Cornelis Pronklaan 9 te Alkmaar.
Maar wel onder de voorwaarde dat jullie twe héél belangrijke, dingen meenemen:
1. een goed humeur en
2. je eigen drank!

Tot de 22e juni???
Liefs van Ditta

• 12 Juni 2012 - 06:55

Evelien:

lekker dat je er straks weer bent..
    Ook al weet het dat het heel dubbel voor je moet zijn

zoen zoen

• 12 Juni 2012 - 17:11

Joke:

Hee Dit, we spreken af dat je eenmaal in Alkmaar gewoon blijft bloggen hoor.
    Anders val ik in een diep zwart gat.

Ditta

Ik ben van 28 februari tot 22 juni 2012 in Parijs. De stad ontdekken, mijn frans verbeteren, vrijwilligerswerk doen en genieten, veel genieten!

Actief sinds 05 Dec. 2011