18 juni, JARIG!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ditta Postma - WaarBenJij.nu 18 juni, JARIG!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ditta Postma - WaarBenJij.nu

18 juni, JARIG!!!

Door: dittapostma

Blijf op de hoogte en volg Ditta

18 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Hallo lieve Blogvolgers!
Grappig gevoel om jarig te zijn in Parijs. Vannacht om 12 uur kreeg ik, bijna tegelijkertijd, twee smsjes. Eén op mijn franse mobiel, van vriendin Evelien, en één op mijn nederlandse mobiel, van Mathias. Leuk!
Vanmorgen kwamen er nog een paar, ik zag mailtjes en felicitaties op Facebook. Wat leuk allemaal, dank jullie wel. Heel lief! Ik voel me echt een beetje jarig. Ik ga zo een gebakje kopen en lekker oppeuzelen.
Gister was het zulk mooi weer, maar vannacht werd ik wakker van het onweer en van een enorme regenbui. Het spoelde letterlijk door de straten. Nu is het droog en grijs, maar de zon moet erbij komen vanmiddag. Als Ineke aankomt schijnt natuurlijk de zon!

Ik neem gevoelsmatig nu vast afscheid van mijn periode "alleen" in Parijs. Ik heb hier veel mooie ervaringen op mogen doen, veel gezien en veel beleefd. Ik heb niet alles gedaan, dat kan ook niet, de stad is te groot, er is te veel. Maar ik kom hier natuurlijk weer terug en pak het dan gewoon weer op.
Ik sluit bij deze blog een paar foto's van mijzelf bij, gemaakt in de afgelopen maanden. Gewoon omdat ik jarig ben en omdat ik het leuk vind!

En jullie krijgen natuurlijk, later in de week, nog een verslag van de belevenissen van Ineke en mij!

  • 18 Juni 2012 - 08:52

    Joan:

    leuk, hoor, die foto's
    echt een jonge meid

    veel liefs
    joan

  • 18 Juni 2012 - 10:24

    Hannah:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Binnenkort vieren we het in Nederland!

  • 18 Juni 2012 - 16:39

    Linda:

    Hey Dit, GEFELICITEERD!!
    Hiep hiep hoera!
    Hoop dat je gebakje lekker was en je een heerlijke dag hebt gehad.
    Groetjes Lindje

  • 18 Juni 2012 - 17:35

    Sytze:

    Van harte gefeliciteerd, Ditje.
    We zijn weer voor een mandje even jong!

    Groeten van Sytze

  • 18 Juni 2012 - 17:37

    Sytze:

    Ik bedoel natuurlijk maandje!!!

  • 18 Juni 2012 - 19:27

    Charlotte:

    Hoi Ditta,
    Nou kind weer een jaartje jonger. Want de oudjes worden alleen maar "jonger". Van harte en nog vele jaren in gezondheid.
    Lieve groet van Charlotte

  • 19 Juni 2012 - 14:37

    Reina:


    Nou, lieve Ditta, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je tijd in Paris zit er nu bijna op, ik wil je ook nog feliciteren met je a.s grootmoederschap.
    Wat zul je daar van genieten.
    Onze kleinzoon Liam is alweer 4 jaar, zit net op school, 't is een heerlijk ventje.
    Veel lieve groeten van mij, Reina.

  • 19 Juni 2012 - 18:33

    Tilly:

    Gaat het me toch nog lukken om je op je pagina van 18 juni te feliciteren! Is wel een beetje vals spelen want het is alweer 19 juni. Maar niet minder gemeend! Ik wens je een mooie afsluiting van je Parijse periode, samen met Ineke.
    Groetjes van Tillebil (zo laat ik me alleen door jou noemen)

  • 19 Juni 2012 - 20:52

    AnneMarie:

    Hoi Ditta,
    Nog van harte gefeliciteerd. Veel sterkte met het loslaten van Parijs en een goede thuiskomst vrijdag. Tot gauw daarna. Zoen. AM

  • 19 Juni 2012 - 21:46

    Jan:

    Alsnog van Harte Gefeliciteerd.

  • 20 Juni 2012 - 16:09

    Hanneke R:

    Hallo Ditta, is mijn kaartje nog aangekomen? Heb het adres gebruikt wat je op het visite kaartje had gezet.
    Heb je een fijne dag gehad?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ditta

Ik ben van 28 februari tot 22 juni 2012 in Parijs. De stad ontdekken, mijn frans verbeteren, vrijwilligerswerk doen en genieten, veel genieten!

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 134571

Voorgaande reizen:

28 Februari 2012 - 22 Juni 2012

Parijs

Landen bezocht: