Zomer - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ditta Postma - WaarBenJij.nu Zomer - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ditta Postma - WaarBenJij.nu

Zomer

Door: dittapostma

Blijf op de hoogte en volg Ditta

15 Maart 2012 | Frankrijk, Parijs

donderdag 15 maart: Vandaag is het echt zomer, hoera! Ik heb een boek gepakt en een flesje drinken en ben via de Promenade Planté naar de Jardin de Reuilly gelopen. Het gras is nog even verboden toegang (winter pauze) maar er waren bankjes genoeg, en zowaar ook een koffie tentje met een espresso voor € 1,30, dat zijn nog eens leuke prijzen. Het is een leuke tuin met een paar mooie beelden. Vorig jaar had ik er al eens een prachtige, naakte dame gefotografeerd (een standbeeld hoor).
Ik heb er een tijd zitten lezen en genieten. Veel in hun pauze picknickende werkers om me heen (gnignigni).
Ik ben met een omweg teruggelopen naar huis, door de rue de Reuilly en de boulevard Diderot. Thuisgekomen heb ik wasgoed verzameld en ben naar de wasserette gegaan. Gisteravond heb ik nl. weer het wasmachinetje uitgeprobeerd maar het wordt echt een waterballet (de keukenvloer is erg schoon nu, dat dan weer wel!). Ik geef het maar op. De wasserette is een goed alternatief, en het is vlak om de hoek.
Lekker wel, even zo'n rommeldagje...

  • 15 Maart 2012 - 16:46

    Joan:



    hier vandaag ook heerlijk weer
    de buren, studenten, op stoelen en zitzakken buiten
    hèhè, eindelijk weer

  • 15 Maart 2012 - 22:04

    Helen:

    ha ditta
    Even al je verslagen van de afgelopen dagen gelezen, zo ik ben weer bij!
    Wat vind jij goed je weg in dit nieuwe leven, en wat is het leuk om dit zo met je mee te beleven.
    Mooie foto's maak je Ditta. Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat mooie kanaaltje.
    Wil ik zeker bekijken als we bij je komen.
    Gelukkig was het vandaag in Alkmaar ook super weer. En heb ik heerlijk bijkgekletst op het terras van de Studio, laat nu het voorjaar maar losbarsten. Liefs Helen

  • 15 Maart 2012 - 22:27

    Gerdi:

    wat een mooie verhalen schrijf je toch! heerlijk zoals jij geniet van parijs in de spring.... hier was t vandaag ook heerlijk! niet zoveel tijd als jij om buiten te slenteren (dat gnignigni kwam wel aan hoor!) maar mijn kwartiertje op een terrasje aan de oude gracht in utrecht mocht er ook wel wezen....
    fijn om zo mee te lezen/leven met je. je t'embrasse......bonna notta....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ditta

Ik ben van 28 februari tot 22 juni 2012 in Parijs. De stad ontdekken, mijn frans verbeteren, vrijwilligerswerk doen en genieten, veel genieten!

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 134581

Voorgaande reizen:

28 Februari 2012 - 22 Juni 2012

Parijs

Landen bezocht: