Bonjour! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ditta Postma - WaarBenJij.nu Bonjour! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ditta Postma - WaarBenJij.nu

Bonjour!

Door: dittapostma

Blijf op de hoogte en volg Ditta

07 Maart 2012 | Frankrijk, Parijs

Woensdag 7 maart.
Ha die volgers van mijn blog. Ik zit nu even in een internetcafé te werken, dus niet op mijn eigen laptop. Nu kan ik wel inloggen op mijn blog, merk ik. Ik moet dus iets oplossen op mijn laptop. Maar, ik kan nu wel lekker even wat typen. Weliswaar op een frans toetsenbord en dat is altijd verrassend; de toetsen zitten nl. stiekum op andere plekken....
Gisteren is Nicole geweest, de eigenaresse van het appartement. We hebben wat huishoudelijke zaken doorgenomen en ze heeft wat spullen meegenomen naar haar eigen huis. Hoera, weer wat meer ruimte!!
Het kleine wasmachientje uitgeprobeerd, maar dat is nog geen onverdeeld succes, wordt vervolgd....
In de namiddag heb ik een stuk door de buurt gekuierd en me weer verbaasd over de hoeveelheid kant en klaar eten die je op straat kan kopen. Ik, die niet zo van koken hou (understatement!), loop daarbij voortdurend te glunderen.
Ik heb een turkse pizza meegenomen naar huis en met een stuk kaas en lekker brood had ik een goed maal.
Vandaag is vriendin Josée jarig, gefeliciteerd!!

  • 07 Maart 2012 - 09:16

    Anita:

    Hai Ditta, wat een leuke verhalen schrijf je. Erg smeuïg om te lezen.

    Zo te lezen heb je het aardig naar je zin en ik ben benieuwd naar hoe je afspraak morgen verloopt.

    Maak je weer wat foto's? Ook zo leuk om te bekijken.

    groetjes, Anita

  • 07 Maart 2012 - 09:52

    Dhyan:

    Hallo lieve Ditta ,ik heb eerst al je schrijfseltjes gelezen en ben helemaal op de hoogte . Wat heb je al veel gedaan .Ik lees ook dat je het fijn en goed hebt gehad samen met Eef maar vooral de verrassing van je reis Mathias .Wauw wat zal dat fijn zijn geweest ,zo snel al in je reis dat je kind er al was.Hebben jullie het fijn gehad ook al was het een kort bezoek, maar ja meid beter iets dan niets.Ook leuk om al je foto's te zien zo worden we goed op de hoogte gehouden en dat is wel te gek hoor .Lieve schat ik weet nu op je blogue te komen en ga dagelijks kijken'. Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak met je moeder want vandaag is je jongse zus de hele dag bij je moeder en verder heeft ze een volle agenda,mooi he .Dag lieverd dikke zoen en omhelzing en GO FOR IT,oeps dat kan natuurlijk niet in het Engels maar ja ik weet niet hoe ik het zeg in het frans.Toedeloetje liefs DHYAN

  • 07 Maart 2012 - 16:00

    Helen:

    Hoi Ditta
    Hier stroomt de regen de hele dag langs de ruiten, en bij jou????
    Echt weer om eens lekker naar de kapper te gaan, als je haar maar goed zit!!
    Lekker Ditta al die hapjes die je kunt scoren op weg naar huis. Heb je alle tijd om dingen te ontdekken die je wel graag doet. Kus Helen

  • 07 Maart 2012 - 16:18

    Jan Brinkman:

    Hi Ditta, ik heb naar jet hotmail een berichtje gestuurd over het inloggen.
    Grts Jan B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ditta

Ik ben van 28 februari tot 22 juni 2012 in Parijs. De stad ontdekken, mijn frans verbeteren, vrijwilligerswerk doen en genieten, veel genieten!

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 134708

Voorgaande reizen:

28 Februari 2012 - 22 Juni 2012

Parijs

Landen bezocht: